Poradenské služby
Členovia nášho tímu majú za sebou prácu na rôznorodých pozíciách, široké škály pôsobností a bohaté skúsenosti s manažérskym riadením viacerých dlhodobo úspešných projektov v oblasti moderných technologických platforiem, predaja, zákazníckej podpory, zákazníckej skúsenosti a v neposlednom rade digitalizácie. Pri konzultáciách dbáme na najnovšie trendy v priemysle, profesionálne spracované výstupy a praktické rady pre malé a stredné spoločnosti.
Našou prioritou sú konzultácie projektov alebo podnikateľských plánov, ktoré kladú vysoký nárok na pozitívny spoločenský dopad.
Poradenstvo v rámci predaja
- Vyhodnotenie existujúceho predajného procesu klienta, identifikácia oblastí zlepšenia a vypracovanie plánu na optimalizáciu procesu pre zvýšenie efektívnosti a účinnosti.
- Definícia predajnej stratégie, identifikácie cieľového zákazníka a taktík a techník predaja.
- Nastavenie cieľov predaja a iných ukazovateľov, metriky sledovania výkonnosti a pravidelne poskytovanie spätnej väzby o výkonnosti predajným tímom a jednotlivým zástupcom.
- Vyhodnotenie existujúcej predajnej technológie a nástrojov, identifikácia medzier a odporúčaní nových nástrojov pre zlepšenie efektivity a účinností predaja.
- Definícia riadenia predajného kanála.
- Definícia a nastavenie ukazovateľov obchodných predpovedí a plánovania.
Marketingové poradenstvo
- Definícia marketingovej stratégie (analýza trhu, identifikácia cieľového zákazníka, analýza konkurencie a pozícia na trhu).
- Optimalizácia online viditeľnosti klienta prostredníctvom rôznych digitálnych kanálov.
- Analýza marketingových údajov s cieľom zvýšenia efektivity kampaní, identifikovania príležitosti na zlepšenie a možnosť robiť rozhodnutia založené na údajoch.
- Definícia potrebných nástrojov automatizácie marketingu pre zefektívnenie marketingových procesov a zlepšenie starostlivosti o potenciálnych zákazníkov.
Starostlivosť o zákazníka
- Vyhodnotenie a tvorba existujúceho procesu starostlivosti o zákaznikov, identifikácia oblastí zlepšenia a vypracovanie plánu na optimalizáciu procesu pre zvýšenie efektívnosti
a účinnosti. - Definícia kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) a vhodných kanálov pre zákaznícku podporu.
- Návrh integrácie rôznych kanálov podpory zákazníkom a pomoc s implantáciou vhodných nástrojov.
- Návrh znalostnej bázy pre zákazníkov a servisných agentov.
- Definícia kľúčových metrík na meranie výkonnosti zákazníckej podpory, pomoc s implementovaním systémov zberu údajov a návrh reportov pre sledovanie a analýzu metrík podpory.
- Pomoc s implementáciou nástrojov pre samoobslužnú podporu.
- Definícia zákazníckych prieskumov ako aj pomoc s implementáciou nástrojov pre ich tvorbu.
Všeobecné obchodné a iné poradenstvo
- Sprostredkovanie expertných názorov, vypracovanej odborných stanovísk a poskytovanie kvalifikovaných informácií v ekonomickej, finančnej, investičnej a insolvenčnej oblasti podľa požiadaviek spoločnosti.
- Návrh stratégie a plánovanie pri vytváraní stratégií rastu, rozvoja nových trhov, diverzifikácie portfólia a definícia dlhodobých cieľov a krokov potrebných na ich dosiahnutie.
- Analýza a zhodnotenie aktuálneho stavu stratégie v oblasti používateľskej skúsenosti za účelom optimalizácie
a definovania stratégie v oblasti používateľskej skúsenosti súvisiacich kľúčových aspektov, strategických cieľov a metrík. - V rámci digitalizácie hodnotíme potrebu a naliehavosť digitalizačných opatrení, identifikujeme očakávané výhody a potrebné investície pre implementáciu zmien.
- Aktívna spolupráca s klientom a dodávateľom novej technológie a nástrojov v oblasti IT, projektového manažmentu a naceňovania.